Wdrożenie

Decyzją klienta firma ITC podejmuje się wdrożenia rekomendowanych rozwiązań zaakceptowanych przez klienta w raporcie finalnym powstałym w oparciu o przeprowadzoną usługę audytu i doradztwa. Przydzielony klientowi doradca dokona wszelkich niezbędnych do wdrożenia działań takich jak:

  • negocjacje z operatorami telekomunikacyjnymi
  • podpisywanie stosownych umów w imieniu klienta
  • renegocjowanie obecnych warunków handlowych

Na tym etapie firma ITC działając na mocy upoważnienia do reprezentowania strony klienta wykonuje szereg formalności, których celem jest zapewnienie najkorzystniejszych warunków handlowych u dostawców usług i sprzętu telekomunikacyjnego. Jednym słowem doradca firmy ITC przyjmuje na siebie ogrom czasochłonnego działania usprawniając tym samym i przyspieszając wdrożenie korzyści wynikających z warunków zawartych w raporcie finalnym.

Etap wdrożenia zamyka proces główny, który jest bezpośrednim następstwem przeprowadzonego audytu.

Mając na celu zadowolenie klienta i wymierne korzyści jakie z czasem zaczynają procentować w wyniku przeprowadzonej fazy wdrożenia, proponujemy klientowi dodatkowy i stały proces kontroli oraz analizy zwanej – outsourcingiem.